Οι νέες τάσεις της νομολογίας καθώς και ο νομοθετικός πληθωρισμός που συνοδεύει το διοικητικό δίκαιο και το διοικητικό δικονομικό δίκαιο στην χώρα μας απαιτούν διαρκή επιστημονική επαγρύπνηση και άμεση νομική ετοιμότητα.
Πλην των φορολογικών διαφορών, οι οποίες αποτελούν την πολυπληθέστερη κατηγορία διοικητικών διαφορών και στις οποίες το γραφείο μας εξειδικεύεται με μεγάλη επιτυχία, το διοικητικό δίκαιο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα στο οποίο εκτείνεται η δράση της Δημόσιας Διοίκησης, η οποία οφείλει να τηρεί την αρχή της νομιμότητας και της χρηστής διοίκησης.
Το γραφείο μας έχει συμβουλεύσει και εκπροσωπήσει αφ’ ενός το Δημόσιο και τα Νομικά του Πρόσωπα (Δήμους, Περιφέρειες, Διαδημοτικές Επιχειρήσεις, Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, Εταιρείες του Δημοσίου κτλ), αφ’ ετέρου πολλούς ιδιώτες-διοικουμένους, τα συμφέροντα των οποίων πλήττονται από την αυθαίρετη και πλημμελή δράση των οργάνων του Δημοσίου.
Ειδικότερα, έχουμε χειριστεί υποθέσεις που αφορούν στην αστική ευθύνη του Δημοσίου (105 – 106 ΕισΝΑΚ για αποζημίωση από παράνομες πράξεις ή παραλείψεις των οργάνων του Δημοσίου κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας του, διαφορές που ανακύπτουν από την υπηρεσιακή κατάσταση δημοσίων υπαλλήλων, υποθέσεις αποτελεσματικής αντιμετώπισης πειθαρχικών διαδικασιών και κυρώσεων, καθώς και εκπαιδευτικά ζητήματα που αφορούν όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Είτε πρόκειται για την αποτελεσματική επίλυση μιας διαφορές με εξωδικαστικό τρόπο είτε την ευπρόσωπη δικαστική παράσταση ενώπιον όλων των βαθμίδων των διοικητικών δικαστηρίων (τακτικά διοικητικά δικαστήρια – Συμβούλιο της Επικρατείας – Ελεγκτικό Συνέδριο) το δικηγορικό μας γραφείο έχεις αποδείξει σε πλείστες όσες περιπτώσεις ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στον χειρισμό απαιτητικών και σύνθετων υποθέσεων.